Välkommen till min nya blogg!

Jag är en "tjej" med många åsikter och som reagerar över mycket jag ser omkring mig i det dagliga livet. För att försöka avlasta mina nära, som alltför ofta får höra om orättvisor, skolan idag, tankar som föds av ingenting och andra "djupt oroande" saker och episoder som jag tycker mig se i min vardag tänkte jag börja skriva av mig istället.

Det här en blogg för mig och min lite djupare, filosofiska sida.

Slutsatserna av mina tankar och beskrivna episoder får ni dra själva :-)

Kommentarer
Postat av: Mats

Kul att du gjorde slag i saken och börjar blogga! Har hört att du varit sugen på det ett tag.Kommer med glädje att läsa den!! Kram och lycka till :-)

2009-08-14 @ 20:27:49
Postat av: Anonym

Hej.

Välkommen till bloggens värld. Jag är en "periodare" i min blogg. Vissa dagar kan det bli flera inlägg men det kan även gå ett par veckor. Men jag har några trogna läsare så jag ska skärpa mig.



Lycka till!!

Har redan lagt den i favvisarna och kommer att kolla varje dag.

2009-08-14 @ 21:10:15
URL: http://malinps.blogg.se/
Postat av: Hilde

Jag diggar dig stark, bruden. Vi djupisar får ge utlopp för vårt inre liv så det inte löper amok.. :))

2009-08-30 @ 10:39:59
URL: http://www.inrevisdom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0