Arg

Dagen började rätt bra, kände mig inte röksugen när jag klev upp utan njöt av att sitta länge och äta frukost. Spelade lite spel på facebook och drack kaffe, riktigt mysigt. Sen kom ilskan...

Allt började med att jag överentusiastisk i vanlig ordning inspirerades att rusta kök eller hall. Vi ska väl så småningom rusta båda men för min del hade det inte spelat någon roll vad vi började med. Jag tyckte tillfället var perfekt, jag är ledig och rastlös. Tyvärr reagerade inte min sambo på samma entusiastiska sätt som jag utan tog upp sånt som jag upplevde som att han egentligen inte ville och det drog igång min ilska och frustration. Jag hade behövt ett projekt. Han säger att han också vill rusta men nu har jag tappat gnistan, känner bara frustration och uppgivenhet. Och det är helt klart lättare att vara arg än att visa hur ledsen jag känner mig hela tiden.

Just nu vill jag gå ut och röka, inte för att jag måste utan för att skona mina närmaste.

Kommentarer
Postat av: M.

Vi står ut även när du är arg, så skona oss inte :)

2012-01-02 @ 22:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0