Testar

Känner för att förändra utseendet på min blogg idag så nu har jag gjort det :) Återstår att se vad ni tycker :)

Ni som läser här ibland har förstått sett vad jag har gjort men som det kontrollfreak jag är så måste jag ju tala om också:
   Först så ändrade jag bakgrundsfärgen till rosa (istället för blått, helt ooootroligt egentligen) Jag har också tagit bort kategorierna "episoder" och "bokcirkel/boktips" eftersom jag aldrig skriver i den första och för att jag helt enkelt inte känner för att skriva i den andra längre :) Jag kommer nog att lägga till boktips-kategorin igen för antagligen så kan jag inte låta bli att lägga ut ett boktips då och då :)

Två funderingar såhär på måndagskvällen bara. Jag lyssnar mycket på radio när jag åker bil och i ett par nyhetssändningar har jag hört följande:

       1. Det är totalstopp efter en olycka på E4an och alltså begränsad framkomlighet.
           Så hur var det nu? Totalstopp eller begränsad framkomlighet.

       2. Kan komma så mycket som 2 dm nysnö under det närmaste dygnet.
           Någon som sett gammal snö falla ner?

Och förresten så ska jag åka till Kristinehamn på onsdag och hälsa på Toffe, Emma och mina härliga barnbarn Noel och Leon :)

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0